Váš nákupní košík je prázdný!
společnosti
Ladislav Karvai, Pain&Pleasure
se sídlem Jaurisova 4, 14000 Praha 4
identifikační číslo: 69823511
registrovaný u živnostenského odboru Úřadu
městské části Praha 17, pod č.j. ŽIO-28/1362/12/Ze
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu
umístěného na internetové adrese www.pain-and-pleasure.cz
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti Ladislav Karvai (Pain & Pleasure) se sídlem Jaurisova 4, 140 00 Praha 4, identifikační číslo:
69823511, registrovaný u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 17,
pod č.j. ŽIO-28/1362/12/Ze (dále
jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst.
1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“),
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na
základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a
jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce
umístněné na internetové adrese www.pain-and-pleasure.cz (dále
jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen
„webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba,
která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či
osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti
nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné
sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají
přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí
kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či
doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní
obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
2.2. Odesláním objednávky uzavírá kupující
s prodávajícím kupní smlouvu a zároveň akceptuje cenu objednaného zboží
platnou v den objednání. Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho
eshopu www.pain-and-pleasure.cz jsou
závazné. Uzavřením kupní smlouvy se prodávající i kupující zavazují řídit
těmito obchodními podmínkami.
2.3. Objednávka je kupujícímu potvrzena elektronickou
poštou do 24 hodin po odeslání. Pokud zboží není aktuálně na skladě,
bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude
seznámen s přibližnou dodací lhůtou. Kupující se může rozhodnout, zda chce
zaslat objednávku splněnou pouze částečně, počkat na zboží nebo objednávku
zrušit. V případě zrušení objednávky kupujícím z důvodu nedostupnosti
prodávající vrátí peníze ve lhůtě 3 dnů od zaplacení na účet kupujícího.
2.4. Kupující může stornovat objednávku nejpozději před
jejím vyexpedováním, o kterém je informován elektronickou poštou.
2.5. Kupující souhlasí s použitím komunikačních
prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
3.1. Zboží, které je uvedeno jako „skladem“, máme
v prodejně a expedujeme do
druhého pracovního dne. V případě, že si dodávka vyžádá
delší období, je zákazník o termínu dodání bezprostředně informován.
3.2. Pokud zboží není aktuálně na skladě, bude kupující
o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen
s přibližnou dodací lhůtou. Kupující v tomto případě může svou
objednávku zrušit a odstoupit od kupní smlouvy.
3.3. Objednané zboží bude zákazníkovi zasláno poštou na dobírku (Balík
do ruky, Balík na poštu, GLS, Zásilkovnou). Zásilky jsou pojištěny
v hodnotě zboží.
3.4. Daňový
doklad (který slouží zároveň jako záruční list)
dodáváme v tištěné
podobě přímo u zásilky.
3.5. Zboží je zasíláno
pojištěné. Při převzetí zboží ho kupující zkontroluje a
případné vady způsobené dopravou řeší přímo s dopravcem.
4.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na
základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné
dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
4.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat
zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít
zboží při dodání.
4.3. V případě, že je z důvodů na straně
kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené
s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným
způsobem doručení.
4.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen
zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího
o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít.
4.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží
mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím
vydány.
5.1. Všechny ceny zboží i přepravného jsou konečné (nejsme
plátci DPH). Ceny jsou platné v den objednání zboží.
5.2. Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob.
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze
vzájemně kombinovat.
5.3. Zboží lze zaplatit následujícími způsoby:
·
Dobírka: objednané zboží Vám
zašleme Českou poštou, na Zásilkovnu, DPD a při převzetí toto zboží uhradíte
v hotovosti.
·
Platba převodem na účet: po potvrzení objednávky
Vám sdělíme údaje potřebné pro bankovní převod. Po připsání částky na náš účet
Vám zašleme zboží.
5.4. Prodávající je oprávněn, zejména
v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení
objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním
zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
5.5. Případné slevy z ceny zboží
poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
5.6. Minimální hodnota objednávky bez
poštovného a balného je 200,-Kč (dvěstěkorun).
5.7. EET – elektronická evidence tržeb
se provozovatele tohoto internetového obchodu netýká, neboť ten přijímá platby
pouze bankovním převodem od České pošty, Zásilkovny a DPD. Nepřijímá platby
v hotovosti, kartou ani přes PayPal.
6.1. Zákazník internetového obchodu www.pain-and-pleasure.cz dává již při
registraci souhlas s tím, že údaje o něm a jeho nákupech budou
shromažďovány a používány. S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem
stanovených postupů a norem. Je to nutné kvůli vyřízení objednávky, reklamacím
a dalším činnostem s tím souvisejícím. Informace o nákupech jsou
ukládány do zabezpečené databáze.
6.2. Od kupujícího jako fyzické osoby jsou při nákupu
požadovány tyto údaje: jméno a příjmení, úplná poštovní adresa, telefonické
spojení a e-mailová adresa. Tyto údaje jsou nezbytné k identifikaci,
komunikaci s kupujícím, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování platby
za zboží. Pokud kupující nakupuje jako firma, potřebujeme navíc adresu sídla
firmy, IČ a DIČ.
6.3. Osobní údaje ani jiné informace nejsou poskytovány třetím stranám,
přístup k nim mají pouze naši vybraní, prověření a řádně proškolení
zaměstnanci (vyjma společností zajišťujících spediční služby nebo platební
styk, které obdrží nezbytně nutné minimum informací o zákazníkovi,
potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky), slouží pouze pro
účel zpracování objednávek, a to po dobu neurčitou. Za žádných okolností je
neposkytujeme třetím stranám. Samozřejmě se řídíme zákonem číslo 101/200 Sb.
o ochraně osobních údajů a informací. Jsme registrováni na Úřadu pro
ochranu osobních údajů pod registračním číslem: 00076607.
6.4. Vyhrazujeme si právo využít údaje kupujícího
k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových
aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše
sdělit, že si toto kupující nepřeje a takové používání nám zakázat. Rovněž má
kupující právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost
o zlikvidování všech osobních údajů, které nám dříve poskytl.
6.5. Údaje o všech nákupech, reklamacích a další
činnosti kupujícího v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný
charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce
s osobními údaji.
6.6. Používáním našeho internetového obchodu kupující
souhlasí se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a
souhlasí s výše uvedenými pravidly.
6.7. Po uskutečnění objednávky, může být předán e-mail
zákazníka společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. (provozovateli Heureka) pro
zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby „Ověřeno zákazníky“. Na
uvedenou e-mailovou adresu bude pak v průběhu 10 dní od nákupu zaslán
odkaz na dotazník, ve kterém může zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů,
s čímž kupující výslovně souhlasí.
6.8. Kupující vstupem na eshop www.pain-and-pleasure.cz souhlasí
s ukládáním tzv. cookies a pixelových tagů v jeho počítači nebo jiném
zařízení.
7.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení §
1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu
vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
7.2. Kupující má ze zákona možnost vrátit zboží do
14 dnů od převzetí a to bez udání důvodu (do 14 dnů musí být
odesláno, nikoliv doručeno prodávajícímu). Pro účely uplatnění práva na
odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od této smlouvy
informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání, např. dopisem
na adresu sídla společnosti či emailem. Zboží by mělo být nepoužité,
nepoškozené, nevyprané, neznečištěné a neměl by být poškozen či odstraněn
hygienický obal a pečetní samolepka. Erotické pomůcky jsou považovány za „zboží
zvláštního charakteru“ a jejich vrácení a výměna není z hygienických
důvodů možná. Do této skupiny výjimek patří i spodní prádlo,
u kterého nejde vyloučit, že bylo použito přímo na intimních partiích.
Zboží by mělo být v původním obalu případně ochranné fólii, spolu
s doklady o nákupu (platí pouze pro zasílané zboží) a případnými
dárky zdarma. Zboží by mělo být schopné další distribuce.
7.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující rovněž využít
vzorový formulář, není to však podmínkou.
7.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle
obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být
prodávajícímu odesláno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené
s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl.
obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího
do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným
způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž
oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či
jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím
kupujícímu další náklady.
7.6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající
není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
7.7. V případě odstoupení od kupní smlouvy má
spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze
v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob
dopravy).
7.8. Zboží včetně všech dárků zdarma musí být zasláno jako
doporučený dopis nebo obyčejný balík na adresu: Ladislav Karvai, Jaurisova 4,
140 00 Praha 4. Zásilka zaslaná na dobírku nebude prodávajícím přijata.
Do balíčku kupující přiloží fakturu (originál nebo kopii) a informaci (stačí
ručně napsanou), zda chce zboží reklamovat nebo vrátit.
8.1. Kupující je před prvním použitím věci povinen
prostudovat záruční podmínky včetně návodu na obsluhu a následně se těmito
informacemi řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým
nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit
v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba
začíná běžet převzetím věci kupujícím.
8.2. Není-li kupující spotřebitelem, je povinen prohlédnout
zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se
záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu
z dodávky nebo dodat jiný výrobek bez vady. Pozdější reklamace
mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
8.3. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit
také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucím z odpovědnosti za vady,
které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při
případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží.
Tím nejsou nijak dotčena jeho práva plynoucí z odpovědnosti za vady.
Spotřebitel má právo veškeré své výhrady k dodanému zboží uvést do
přepravního protokolu, případně může odmítnout převzít zásilku (důvod takového
odmítnutí uvede do přepravního protokolu), pokud je zřejmé, že předmět plnění
není ve shodě s kupní smlouvou a uplatnit tak rozpor s kupní smlouvou
ihned při převzetí.
8.4. Záruční práva – záruka z případných vad na
našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Kupující
je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního
zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
8.5. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se
nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
8.6. Záruka se dále nevztahuje na poškození či nadměrné
opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, nedodržením návodu
k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, neodbornou
manipulací, upravováním výrobku, zásahem vyšší moci.
8.7. Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky
předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad
o jeho zaplacení, případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Pokud
zboží neobsahuje záruční list, je pro potřeby záruky za záruční list považována
vydaná faktura prodávajícího.
8.8. Zboží by mělo být dodáno kompletní, tak jak bylo
převzato od prodávajícího. Z hygienických důvodů je zboží k reklamaci
přijato pouze řádně vyčištěné.
8.9. Zboží k reklamaci kupující zašle kurýrem či
Českou poštou jako doporučený dopis nebo obyčejný balík bez dobírky na
adresu: Ladislav Karvai, Jaurisova 4, 140 00 Praha 4. Zboží zaslané na
dobírku nebude převzato.
8.10. Náklady na poštovné budou kupujícímu po jejich
doložení proplaceny.
9.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv
z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského
zákoníku).
9.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí
nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy
kupující zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a
chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal
nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě
reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití
prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je zboží
v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům
právních předpisů.
9.3. Práva z vadného plnění obchodních podmínek se
nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší
cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení,
kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to
z povahy zboží.
9.4. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve
shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně
a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to
podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový
postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od
smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci
o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou
sám způsobil.
9.5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od
převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, pokud to
neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Práva z vadného
plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na uvedené kontaktní adrese (Praha
4), avšak pouze zasláním zboží českou poštou či kurýrem (viz bod 8.9), nikoliv osobně. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje
okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl. Bezprostředně po přijetí
zboží vyrozumí prodávající kupujícího elektronickou poštou o přijetí zboží
a přibližném termínu opravy nebo výměny zboží. Další práva a povinnosti stran
související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační
řád prodávajícího.
10.1. Pokud kupujícímu pošleme potvrzení o tom, že
zboží je skladem a zásilka je poté do 24 hod expedována (u DPD či Zásilkovny druhý
pracovní den), je povinen
převzít objednané zboží. Poté může případně zboží vrátit a
odstoupit od smlouvy viz. výše, kdy mu budou odečteny náklady na přepravu.
10.2. Pokud objednané zboží zákazník nepřevezme od České
pošty nebo jiného přepravce (kromě případu, kdy byl přepravní obal viditelně
poškozen a zákazník sepsal protokol o této skutečnosti s přepravcem),
může být po něm požadována
úhrada skutečných přepravních nákladů.
10.3. Nestihne-li přepravce dodat zboží druhý pracovní den,
neznamená to, že kupující nemusí zboží převzít.
10.4. Po expedování každé zásilky posíláme informační email
(pokud byl správně zadán při objednávce) a informační SMS (pokud bylo číslo
uvedeno při objednávce), kde je uvedeno číslo zásilky, termín doručení, úložní
doba a postup pro vyzvednutí i v případě, kdy přepravce nevydá
oznámení o zásilce.
10.5. Pokud kupující nestihne zásilku převzít (služební
cesta apod.) nebo má jiný důvod pro nepřevzetí zboží, je možno individuálně
dohodnout opakované zaslání zásilky. V případě, když si kupující zboží
objedná, my jej do druhého pracovného dne expedujeme a on jej nepřevezme a dále
nekomunikuje, můžeme postupovat výše uvedeným způsobem.
11.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé
kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
11.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů
z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, 8.4. internetová
adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné
využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
11.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na
základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci
své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních
údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů (reg.č. 00076607). Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo
jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
11.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním
místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne
21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line
a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení
o řešení spotřebitelských sporů on-line).
11.5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán
žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm.
e) občanského zákoníku.
11.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny
okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
12.1. Výměna zboží (za jinou velikost, barvu apod.) je
možná pouze u nepoužitého
zboží, které je zabaleno v originální fólii po dohodě
s prodejcem. Zboží bez této fólie nelze z hygienických důvodů
vyměnit. V případě zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na zaslání
(cca 100 Kč).
13.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje
mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí
českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající
z obecně závazných právních předpisů.
13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné
nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních
ustanovení.
13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je
archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
13.4. Přidáním komentáře nebo uživatelské recenze bez nebo
včetně fotografie souhlasí uživatel s užitím pro účely Pain&Pleasure
shop a dává tímto licenci k dalšímu použití.
Kontaktní telefon +420 776843608. Hovorné je účtováno
volajícímu dle ceníku Vašeho operátora.
KONTAKTNÍ ADRESA – zasílání reklamací:
Ladislav Karvai
Jaurisova 4
140 00 Praha 4
Telefon.: +420 776 843 608 Adresa elektronické
pošty: info@pain-and-pleasure.cz